Επιστροφή προϊόντων


Πολιτική επιστροφών
Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται τόσο από το φυσικό κατάστημα, όσο και από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Οίκος Επίπλου Ε.Ε. μέσα από το διαδικτυακό ιστότοπο www.oikosepiplou.gr

Ακύρωση παραγγελίας
Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος Οίκος Επίπλου (www.oikosepiplou.gr) για προϊόντα που ανήκουν στην γκάμα των προϊόντων μας, έχετε την δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα στην ίδια ημέρα που κάνατε την παραγγελία.

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Η Οίκος Επίπλου Ε.Ε.. δίνει μεγάλη σημασία στην άριστη ποιότητα των προϊόντων της.
Εάν για οποιονδήποτε λόγο υπαναχωρήσετε σε σχέση με κάποιο είδος της αγοράς σας παρακαλούμε να το επιστρέψετε το συντομότερο δυνατόν και πάντως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του και θα είναι χαρά μας να σας το αντικαταστήσουμε ή να σας πιστώσουμε όλο ή μέρος του ποσού που το αγοράσατε.
Απαραίτητη προϋπόθεση -σε κάθε περίπτωση- είναι το επιστρεφόμενο είδος να έχει άθικτη και πλήρη τη συσκευασία του, με όλα τα αξεσουάρ και πρόσθετες παροχές – ωφελήματα που συνόδευαν την πώλησή του, τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς του και κάθε άλλο συνοδευτικό του έντυπο ή στοιχείο (π.χ. ετικέτες, ταμπελίτσες, έντυπο εγγύησης, οδηγίες χρήσης, δώρο-επιταγές κτλ.). Για κάποια είδη, για λόγους υγιεινής ή ασφαλείας δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές. Πριν την αγορά τους παρακαλούμε να λάβετε υπόψη το ανωτέρω.
Σε κάθε περίπτωση επισημαίνεται πως τα έξοδα αποστολής που χρεώνονται στον πελάτη για την αποστολή και παράδοση της παραγγελίας του σε αυτόν, δεν επιστρέφονται.
Επιπλέον, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος, όπου οριστεί, κατόπιν συνεννόησης του πελάτη με την «Εξυπηρέτηση Πελατών» της Οίκος Επίπλου Ε.Ε.. στο τηλ. 210 5786808. Ουδεμία αξίωση δύναται να προβληθεί έναντι της Οίκος Επίπλου Ε.Ε. από τον πελάτη ή/και τρίτο εμπλεκόμενο σε σχέση με την καταβολή του κόστους μεταφορικών που θα απαιτηθεί για την επιστροφή του προϊόντος στη Οίκος Επίπλου Ε.Ε..
Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει το προϊόν να είναι αχρησιμοποίητο και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των πρωτότυπων παραστατικών εντύπων που το συνόδευαν κατά την παράδοσή του (απόδειξη λιανικής πώλησης/Δελτίο αποστολής ή Τιμολόγιο/Δελτίο Αποστολής), αλλά και των συνοδευτικών εντύπων της επιστροφής, κάθε άλλης ή πρόσθετης παροχής – ωφελήματος που δόθηκε με αυτό ενόψει της αγοράς (π.χ. δώρο-επιταγές, πρόσθετο ή άλλο προϊόν κλπ.), καθώς και με την συσκευασία του και λοιπό περιεχόμενο αυτής σε άθικτη και άριστη κατάσταση (π.χ. κουτί, φελιζόλ, νάιλον, μπαταρίες, οδηγίες χρήσης κλπ.) και με συμπληρωμένο το ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ – ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ .

ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ – ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

 

ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΠΟΣΟΤΗΤΑ     ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ                          ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ   ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

                                                                                                                                           

 

 

 

 

 

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

ΤΡΑΠΕΖΑ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ

IBAN

 

ΑΙΤΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

 

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από τη Οίκος Επίπλου Ε.Ε., η πίστωση χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με επιμέλεια της Οίκος Επίπλου Ε.Ε. χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό . Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρι να παραλάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να προσκομίσει τις αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστρέφονται κατεστραμμένα ή ελλιπή η Οίκος Επίπλου Ε.Ε.. δεν έχει την υποχρέωση να τα παραλάβει ή έχει το δικαίωμα να τα παραλάβει και να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και οιαδήποτε εξ αυτής της αιτίας βλάβη της, και να προβεί μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του πελάτη. Εν γένει, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιστροφής, ανεξαρτήτως αιτιολόγησης, θα πρέπει ο πελάτης να έχει πλήρως εξοφλήσει το χρέος του προς τη Οίκος Επίπλου Ε.Ε., τόσο όσον αφορά το κόστος του είδους, όσο και τις χρεώσεις μεταφορικών.

Εξαιρέσεις από δικαίωμα υπαναχώρησης – επιστροφής

Τα δικαιώματα επιστροφής και υπαναχώρησης που προβλέπονται ανωτέρω δεν ισχύουν στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Το προϊόν έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή, είναι δηλαδή εξατομικευμένο.Τα δικαιώματα επιστροφής και υπαναχώρησης που προβλέπονται ανωτέρω δεν ισχύουν στις παρακάτω περιπτώσεις:
  • Προμήθεια σφραγισμένων προϊόντων τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
  • Προμήθεια προϊόντων τα οποία λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα ή συνδεδεμένα με άλλα στοιχεία.



Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες σας, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα με τo τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, στο 210 5786808 από Δευτέρα έως Παρασκευή (13:00-21:00) ή να μας αποστείλετε e-mail στο 
info@oikosepiplou.gr.